piątek, 29 sierpnia 2014

Remont łazienki

W tym wpisie chciałbym uczulić Was na sprawdzanie cen, zwłaszcza mebli łazienkowych. Piszę o tym, ponieważ ostatnio miałem okazję przekonać się o tym, jak to obecnie wygląda. Kolega poprosił mnie, abym pomógł mu wyremontować łazienkę w jego domu. Był to remont generalny, tzn. włącznie z przełączaniem urządzeń sanitarnych, wymianą płytek i całego wyposażenia. Żona kolegi szukała mebli łazienkowych, które pasowałyby do jej nowej wizji. Kiedy w końcu wybrała takie jak jej odpowiadały, pokazała nam je w internecie. Myślałem, że Zenek się przewróci kiedy podliczył ceny za każdy element, bowiem jego żona w ogóle nie zwróciła na nie uwagi. Za to uparła się, że meble mają być właśnie takie, nie inne.


Aby ratować kumpla i nie doprowadzić do wojny u nich w domu, postanowiłem pogadać z moim szwagrem, który zajmuje się montażem mebli na wymiar. Użył on jakichś swoich znajomości i dał mi namiary na firmę, która oferowała dokładnie takie same meble, jak zażyczyła sobie żona Zenka, ale za połowę ceny tych, które widzieliśmy w internecie. Początkowo nie mogliśmy uwierzyć, że identyczne wyposażenie może mieć tak różne ceny, ale wszystko się zgadzało, zarówno wzór, wymiary, jak i materiały, z których było wykonane. Zenek nie wiedział jak mi dziękować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz